2011. július 27., szerda

Álomszép Polak fekete szandál 38-as Új! - Jelenlegi ára: 4 490 Ft

Eladó egy vadonatúj Polak fekete szandál 38-as méretben.  
Sajnos amikor vettem, a boltban 38-as és 39-es is próbáltam és az eladó a 39-es helyett ezt csomagolta el nekem. Pechemre csak itthon vettem észre. Másik városban vettem, nem érte volna meg a cseréért visszautazni. : (
Kívül belül bőr, nagyon szép kidolgozással, pótsarokkal. Dobozában küldöm.  
Belső talphosszát a kivágás kezdetéig mértem, de ott már összeszűkül. Normál 38-as lábra való.  
Ára 13490 Ft volt! : (
Gyönyörű darab, ne hagyd ki!  
Kérdésre szívesen válaszolok!
A megadott méretek a kiterített állapotban mért adatok!
Kérésre előbb is lezárom az aukciót az első érvényes licit után!
Tiszta, állatszőr és dohányfüst mentes lakásból!


Jelenlegi ára: 4 490 Ft

Az aukció vége: 2011-08-03 15:37
. Álomszép Polak fekete szandál 38-as Új! - Jelenlegi ára: 4 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése