2011. április 26., kedd

Hello Kittys táska ALKUDJ!!!!!! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladó ez a kis Hello Kittys táska!
kaptam, teljesen új, de van egy hibája! Szekrény tetején állt, így a por miatt kimostam, és az összeillesztéseknél belül sárgásodik. valószínűleg a ragasztó lehet az. Ráfér egy újabb mosás, mert ugyanúgy a szekrény tetején állt
Ennek tudatában vásárolj!
Tekints meg a többi aukciómat is!
Kedves Vásárlóim! Kérésre zárok hamarabb is aukciót, de csak megfelelő ajánlat fejében. Ugyanígy vagyok hajlandó alkura is! Csere esetleg érdekelhet, de inkább eladni szeretnék! A rózsaszín csekkesmegoldást részesítem előnyben, kérek mindenkit, hogy erre törekedjen, legvégső esetben jöhet szóba a banki befizetés, utalás. Pénzt vissza nem küldök, reklamációt postázás után nem fogadok el, így kérlek benneteket még vásárlás előtt kérdezzetek: ) Postázok simán és ajánlottan is, utánvéttel, csak megfelelő pozitív értékelés fejében! Sima postázás csak saját felelősségedre! A posta ára vagy 500 vagy 1000 ft, amennyiben utalással fizetsz. Rózsaszín csekkes fizetés esetén, a pontos posta összeget kell kifizetned.  Kérlek te írj nekem levelet, ne nekem keljen keresgélni téged.



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-01 14:44
. Hello Kittys táska ALKUDJ!!!!!! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése